niedziela, 25 października 2020r.

Reklama z inicjatywą – torby z napisem

Mnóstwo firm, które chcą zareklamować swoje usługi lub artykuły, wykorzystuje w tym celu rozmaite gadżety promocyjne. Najczęściej rozdawane są w trakcie wszelkiego typu eventów, innymi słowy targów, prezentacji lub ewentualnie happeningów. Gadżety są w stanie być stereotypowe. Do najbardziej popularnych należą długopisy z odpowiednim tekstem, notatniki opatrzone logo firmy czy inne drobne akcesoria biurowe – polecamy również cotton-bag.pl. Jeżeli jednak firma pragnie być oryginalna, stara się wymyślić coś nietypowego. Wtenczas rozdaje swoim przypuszczalnym konsumentom kubki z należytymi hasłami reklamowymi, koszulki a nawet, w przypadku spodziewanych większych transakcji, pamięć usb.

Wiele zależy naturalnie od możliwości pieniężnych danego przedsiębiorstwa i od określonej grupy odbiorców. Jeśli na przykład szkoła językowa pragnie trafić ze własną ofertą do studentów, rozdaje im dobre okładki na indeksy. Małe dzieci będą zadowolone, jeżeli dostaną naklejki lub ewentualnie piłeczki kauczukowe. Za odpowiednim doborem akcesoriów reklamowych stoją specjaliści, jacy na początku wnikliwie oceniają docelową grupę kontrahentów – przetestuj torby materiałowe z nadrukiem. Jedną z coraz popularniejszych form reklamy jakiegoś towaru są tak zwane eventy. Są to wydarzenia, na jakich dzieje się coś atrakcyjnego, a przy okazji reklamowany jest jakiś towar.

Mogą to być specjalnie zorganizowane imprezy i koncerty. Koronnym organizatorem czy też sponsorem jest tutaj firma, jaka rozdaje wszystkim uczestnikom zabawy promocyjne gadżety, ulotki i serwuje na przykład gratisowe napoje. Przykładem tego typu wydarzeń ma okazję być słynny na całą Polskę konkurs lotów współorganizowany przez producenta napojów energetycznych. Innym wariantem eventu będą przeróżnego rodzaju happeningi. Najprostszą ich wersją jest promocja różnych artykułów przez umyślnie przebranych ludzi. I tak na przykład hostessa w fioletowym fartuszku w białe łaty częstuje przechodniów czekoladą mleczną. Innym razem osoby w stroju misia rozdają promocyjne butelki z sokiem marchwiowym. Wszystkie tego typu zabiegi obliczone są w głównej mierze na zwrócenie uwagi odbiorców, czyli ewentualnych konsumentów. Chodzi o to, by kontrahent zapamiętał markę i miał z nią solidne skojarzenia.

Dodaj komentarz